Nyborg IL

Gymsalregler

Regler for Nyborg IL og bruk av skolens gymsal:

Det viktig at Nyborg IL forholder oss til de regler som er for bruk av skolens gymsal og idrettslagets utstyr. Spesielt viktig er det å huske på:

1. Hoveddøra skal være låst hele tiden. Det er IKKE tillatt å sette en sko /annet foran inngangsdøren. Dette fordi at døras låssystem kan bli ødelagt (koster tusenvis av kroner å reparere) og ikke minst at det kan komme uvedkommende inn (både mennesker og dyr, blant annet er skolen nå plaget av rotter omkring som kan komme seg inn)

Alle ansvarlige trenere evt. lagledere (hvis de er på trening) MÅ stå oppe og åpne døra før treningsstart, og sørge for at spillerne kommer seg inn. Heng opp en lapp med mobiltelefon som spillere kan nå trenerne på hvis de er forsinket. Ta ned lappen etter trening.
Etter trening MÅ man sjekke at alle spillerne er kommet seg ut og hoveddøra stengt. Husk å gå gjennom garderober og lås gymsalen før man forlater.

2. Det er ikke tillatt å bruke baller /annet utsyr andre plasser enn i gymsalen.

3. Det er ikke tillatt å gå i andre områder enn det som er naturlig for å komme seg inn i gymsal/garderober/skap.

4. I utstyrskapene har det vært vareopptelling samt ryddet og ordnet. Idrettslaget eier utstyret til en verdi av flere titusen kroner, men underguppene får disponere dette fritt.

5. Det er viktig at utstyret legges på plass etter bruk (og på samme plass som de ble hentet fra) samt at dørene blir låste og nøkkelen hengt opp på riktig plass.

6. Uttak av ny nøkkel med kode kan hentes ut i skolens resepsjon i åpningstid (senest kl. 1530). Nyborg IL skal imidlertid først godkjenne at denne personen, som skal være ansvarlig for treningen, kan ta ut nøkkel.

Det koster 200 kroner i depositum å ta ut nøkkel/kort. Pengene får man tilbake ved innlevering. Skulle kortet bli borte, gi skolen beskjed umiddelbart. Skolens datasystem ser hele tiden hvem som bruker kortene. (hvem som låser seg inn)

7. Alle må ta på blåsokker eller innesko når de er inne i skolen.

8. Spørsmål kan rettes til: post (alfakrøll) nyborgil.no

Hilsen hovedstyret i Nyborg IL

Glade, aktive og motoriske barn, unge og voksne i et sunt, godt og inkluderende miljø.

Nyborg IL, Postboks 1147, 7420 Trondheim. Org.nr.: 986970789
E-post:
post@nyborgil.no

Tekst fra nyhetssidene våre skal ikke gjengis uten henvisning og link til www.nyborgil.no
Kopiering av innhold er ikke tillatt uten avtale med Nyborg IL. Bilder fra bildegalleriet kan ikke benyttes uten avtale.