Grasrotandelen

Grasrotandelen gir deg som spelar mulighet til å bestemme kven som skal motta noko av overskotet til Norsk Tipping. Kvar gong du spelar kan du velge å støtte den klubben eller foreiningen du meiner fortener det mest! Me vert glade for di støtte - oppgje då RISNES IL som klubben du vil støtte hjå din kommisjonær.

Grasrotandelen gir deg som spelar mulighet til å bestemme kven som skal motta noko av overskotet til Norsk Tipping. Kvar gong du spelar kan du velge å støtte den klubben eller foreiningen du meiner fortener det mest!

Ynskjer du å verte grasrotgjevar må du vera kunde hjå Norsk Tipping. Du kan verte kunde hjå Norsk Tipping via norsk-tipping.no eller hjå ein kommisjonær.

Grasrotandelen gjev deg som spelar mulighet til å vera med å fordele noko av overskotet til Norsk Tipping.

Det er enkelt å verte grasrotgjevar, du kan knytte deg til hjå ein kommisjonær enten ved hjelp av strekkode, organisasjonsnummer eller du får kommisjonæren til å søke opp navnet til klubben din. Du kan og verte grasrotgjevar via både norsk-tipping.no eller via mobilspill. Om ditt mobilnummer er registrert på ditt kundeforhold hjå Norsk Tipping kan du sende <Grasrotandelen [org.nr]> til 2020 for registrering. Meldingen er gratis.

Grasrotandelen går ikkje ut over din innsats eller eventuell premie. Din tilknytnad gjeld fram til du endrar mottakar eller slettar denne.

Du kan bytte din grasrotmottakar når som helst og så ofte du måtte ynskje.

Risnes IL får no litt av grasrotandelen, men vert glad for endå meir støtte. Tenk på oss neste gong du tipper yes