Harstad Fotballcamp 2016

30. juni - 3. juli 2016

Invitasjon videresendt til våre medlemmer: Last ned PDF med informasjon fra link til høyre på denne siden.

__________________

Spillere inviteres til fotballcamp i Kilbotn med dyktige Engelske trenere fra UK Sports & Events i perioden 30. Juni til 3. Juli 2016.

Campen har de siste årene vært arrangert i Kvæfjord med stor suksess.  Dette året arrangeres det i Kilbotn i et samarbeid mellom Brage Trondenes og Kilkam.

Campen består av 4 dager med 3 timer fotball hver dag hvor lek og moro står i sentrum med Engelsk engasjement og entusiasme.

Det er kapasitet til 120 deltagere i alderen 6 - 16 år, vi anbefaler deg å være tidlig ute med å melde på for å sikre deg en plass

Kontingentoversikt

Medlemskontingent Harstad Damefotball 2016
Medlemskontingenten er en viktig inntektskilde for klubben. Her kan du følge med på hvor mange som har betalt sin kontingent.
Ubetalt beløp: 0
Ubetalt antall: 0