Juniorene møter Mjøndalen i NM

Første runde i junior-NM er satt opp. Der Asker har fått hjemmekamp mot Mjøndalen.

Juniorlagets femte strake seier

Askers juniorer tok sommerferie med en fartsfyllt og målrik kamp mot Nordstrand - som endte med lagets femte strake seier.

Se Asker-juniorenes NM-kamp mot Lillestrøm i dag

I dag kl. 15:00 kommer Lillestrøms juniorer til Føyka. Det blir en severdig forestilling. Helt gratis. Under tak om du vil. Og med kaffe i kiosken...

Målfest da juniorene imponerte mot LSK

Det ble målrikt, spennende og veldig severdig da Asker og Lillestrøm måtte ha ekstraomganger for å avgjøre hvem som skulle videre til tredje runde i junior-NM. Se høydepunktene på video her.

Juniorene møter Lillestrøm i NM

Askers juniorer tok seg lett videre fra første runde i NM. Nå er de satt mot Lillestrøm i cupens andre runde.

Juniorene lekte seg videre i NM

Askers juniorer dominerte førsterundekampen mot Modum fra start til slutt - og burde faktisk vunnet langt mer enn 6-1.

Juniorlaget vant stort mot Holmen

Asker tok ledelsen etter to minutter og ledet 3-0 før første omgang var halvspilt. Det åpnet for storseier i juniorenes lokalderby.

God hjemmeåpning for juniorene

Askers juniorer leverte god angrepsfotball og vant stort i årets første seriekamp hjemme.

Åpen time gir alle spillere mulighet til gratis medisinsk sjekk

Hver onsdag kan spillere i Asker Fotball benytte seg av en åpen (og gratis) time hos Naprapatgruppen / Asker Sportsklinikk.

Avsluttet med stang ut

Juniorlagets aller siste spark på ballen i sesongen 2015 ble et skudd i stanga - og ut. Kanskje ble det et symbol på sesongen?

Besøk våre lagsider