Seier i Holmen cup

Askers gutter 2004 stilte med to lag i Holmen Cup. Det ene var ikke snauere enn at de gikk helt til topps.

Spennende fremtidsvisjoner og spisset spillerutvikling

Sander Berge på A-landslaget og Vajebah Sakor på U21-landslaget bekrefter Askers jobb med spillerutviklingen de siste årene. Men det hindrer ikke klubben i å tenke nytt...

Trenertalentene fikk møte Solbakken

Hvordan kan det ha seg at styrelederen til HamKam ordnet tur for to unge Asker-trenere til Ståle Solbakkens FC København? Det får du vite her.

Nye kretslagsspillere

Asker har fått to nye kretsslagsspillere. Filip Davik Fredhall er tatt med i 2002-troppen, mens Sivert Ryssdalsnes fikk plass på 2004-troppen. Begge samles i helgen.

Besøk våre lagsider

Vi jobber med ekstern avtale for direkte tabellvisning. I mellomtiden kan du finne tabellen her:Speaker.no

Spiller Alder Kamper Assists Mål