Første Yoga Kveld for FKK

Padlere i (u)kjent farvann. Vi var 13 stk som møtte opp mandag 8 januar for å være med på FKK's første yoga trening hos Yoga Balanse på Kråkerøy.

En mørk og kald mandags kveld møtte 13 padler opp hos Yoga Balanse på Kråkeøy, alle var ganske spente på hva som skulle skje. I hyggelige lokaler ble vi tatt godt imot og praten gikk løst mens vi fant oss til rette. Noen av de fremmøtte hadde erfaring med yoga fra tidligere, noen var helt ferske. I løpet av 75minutter ble vi guidet gjennom avspenning og øvelser for å styrke kjernemuskulatur og øke fleksibilitet.

Ord fra noen av deltakerne:

"Jeg var på forhånd ufattelig støl , men dette var godt for kroppen. Enkle øvelser som jeg til og med skal vurdere å gjøre hjemme på stuegulvet. Ekstra hyggelig var det å ha yoga sammen med andre like stive padlere som meg selv."

"Bevegelse er roten til alt godt for både kropp og sinn. Ung-gammel, stiv eller passe myk:det er aldri for sent å begynne, yoga i gruppe var nytt for meg, frister til gjentagelse. Takk for fin kveld!"

Neste mulighet til å prøve Yoga er Torsdag 11 Januar, dette er tildligere publiseri medlemsforum på Facebook.