VELKOMMEN TIL MEDLEMSKVELD

Tid: Mandag 17 september kl 18.00. Sted: Møterom A, Idrettens Hus, Østfoldhallen

Dette blir en uformell kveld der styret forteller litt om hva de jobber med for tiden. Vi oppdaterer status på temaer som lagerplass, sommerleir, hjemmesiden, aktiviteter mv. og ønsker å diskutere om det er spesielle ting vi skal jobbe med videre.

Klubben er til for medlemmene og derfor er det svært nyttig for styret at vi får innspill og ideer fra hver enkelt. Det er også viktig at vi får en gjensidig forståelse for hvilke oppgaver som skal løses og at noen ting havner på vent innimellom.

Det har blitt ytret ønske om å få se bilder fra Canadaturen til Sam, John-Olav, Aase, Trond, Terje og Gry. Vi kommer til å holde en bildefremvisning og et lite foredrag fra turen.

VI BESTILLER PIZZA – KANSKJE NOEN KAN TA MED KAKE?