Velkommen til medlemsmøte etter årsmøtet.

Vi er så heldige å få besøk av Norges Padleforbund´s utviklingsleder Thomas Pindard.

Han skal fortelle oss om VÅTTKORT – bakgrunn, historie, grunntanker og veien fram til de første kortene ble delt ut i 2006. Han vil videre snakke om hvordan våttkort har blitt en viktig del av sikkerheten rundt padling i Norge i dag. Pr. i dag er det delt ut 122.035 våttkort!!!

Det vil bli god anledning til å stille spørsmål om padleforbundet, våttkort og kursstigen – eller andre ting du måtte lure på.

Thomas har vært aktiv padler siden guttedagene og hatt en rolle i Padleforbundet siden 90 tallet. Han har vært med på å utforme våttkortsystemet helt fra starten, og dette arbeidet pågår fortsatt.