Nå er det yoga igjen

Vi har igjen gleden av å invitere alle medlemmer av FROSK til yoga-trening!

Vi har inngått en avtale med «Yoga Balanse» - Unni Grindberg, den samme instruktøren som vi har hatt hele tiden. Hun tilbyr nå yoga i “Althea” sine lokaler på Rolvsøy. Det er 10 plasser på dette kurset.

Det er kjent at kajakkpadlere profitterer på å utføre andre typer trening enn bare i kajakken. Vi ser gode resultater med yoga i alle typer padling. Sjekk YouTube om yoga og kayaking for å bli inspirert.

Sett av tirsdager fra 26 februar kl 18.30-1945 for velgjørende og styrkende trening av ledd, muskler, sener og hele deg. Du trenger ikke å kunne noe på forhånd.

NB! Ta med yogamatte, stort håndkle til å legge på matten, vannflaske og lett/ledig tøy.

Møt gjerne 10-15 min før, dvs. kl. 18.15 for å roe ned før timen starter.

Kurset vil vare frem til påske (7 ganger) og koste kr 840,-. Denne prisen forutsetter at det er 10 påmeldte.

Prisen er godt under halv pris for av hva ordinære yogatimer koster, og i tillegg er timen tilpasset kajakkpadlere.

For spørsmål, kontakt fredrikstadkajakklubb@gmail.com eller Gry 915 99 460

Sees i yogasalen!!

Påmeldingsfrist er 24 februar. PÅMELDING HER: https://web.spoortz.no/portal/public/event/signup.do?siteId=798&eventId=37444