Avlysning av all aktivitet ifbm koronasmitten

På grunn av den oppståtte situasjon med koronasmitte i Norge har myndighetene kommet med omfattende tiltak.

Avlysning av all organisert aktivitet i FROSK

Alt av organisert idrett og idrettsanlegg er stengt. Fredrikstad og Sarpsborg kajakklubb følger selvfølgelig opp myndighetenes pålegg og avlyser alt av organisert aktivitet så lenge det er nødvendig. Dette gjelder alle turer som ligger på terminlista, samt medlemsmøter og møter vedrørende ro -og padleleden.

Klubben kommer med ny oppdatert informasjon så fort det igjen blir tillatt med organisert aktivitet.

I mellomtiden ønsker vi alle medlemmer en god helse. Husk å ta vare på hverandre ved å holde en kajakklengdes avstand.

Styret i FROSK