Vi inviterer til torsdagstur 16.april!

Padleforbundet har åpnet opp for organisert padling i små grupper. Vi inviterer til torsdagstur allerede denne torsdagen!

Padleforbundet har åpnet opp for organisert padling i små grupper. Det betyr at vi arrangerer torsdagstur allerede denne torsdagen! Vi deler i 3 grupper, med 5 i hver gruppe.

Tor leder tur fra Tangen. 4 plasser. Klare på på vannet kl 18. Påmelding til Tor på SMS: 917 77 557

Dag og Hilde leder tur fra Karlsøybrua. 3 plasser. Klare på vannet kl 17.30. Påmelding til Hilde på SMS: 958 43 964

Børni leder også tur fra Karlsøybrua. 4 plasser. Klare på vannet kl 18. Påmelding til Børni på SMS: 412 11 659

Siden det er maks 5 i hver gruppe, må alle som møter opp, melde seg på til turleder og få bekreftelse på at de har fått plass.

For alle turene gjelder de smitteverntiltakene som vi forholder oss til hver dag, maks 5 i gruppe og 2 meter avstand og god håndhygiene. Ta hensyn og hold god avstand til hverandre! ! Håndsprit anbefales.

Alle tar med eget utstyr som pumpe, årepose og tørt skift. Ta gjerne med ekstra åre og taueline hvis du har. Det blir en pause underveis, ta med varm drikke og noe å bite i (ikke bål. Tørrdrakt er en selvfølge!

Vi ser hvordan dette fungerer, men håper selvfølgelig at det kan bli flere torsdagsturer framover!