"Vanlig" torsdagspadling fra 7.mai!

Hurra! Helsemyndighetene har kommet med en oppmykning av koronareglene fra og med 7. mai. Dette betyr at vi framover kan padle sammen på torsdagsturene i FROSK!

Tillatt antall deltagere på et idrettsarrangement har økt fra 5 til 50 personer. Det har også blitt en justering av avstandskravet, men vi må fremdeles holde avstand, minst 1 meter. Turleder kommer til å velge rasteplass med mye boltreplass. Alle må ta hensyn til hverandre og holde god avstand i pausen og på hele turen. Alle tar med eget utstyr og egen mat for å redusere smitterisiko. Minner også om de vanlige smittevernsreglene med hyppig håndvask og bruk av antibac. Og det viktigste av alt: Har du symptomer på forkjølelse/luftveisinfeksjon må du holde deg hjemme til du er helt frisk!

Legger ved link til terminlista https://fredrikstad-kajakklubb.spoortz.no/portal/public/showContentCategory.do?id=948534349

Torsdagsturene framover skal gå som planlagt, andre arrangementer kommer det mer info om. Velkommen til torsdagstur - endelig sammen!! 💦🛶☀️💦🛶☀️💦🛶☀️