Kajakk+yoga=sant. Tid for yoga!

Benytt sjansen til å øve balanse, myke opp stive kropper og styrke padlemusklene!

Det blir yogakurs for medlemmer i år også! Her er det mulighet for å trene balanse og styrke kjernemuskulatur, myke opp stive muskler og finne den gode pusten.

Kurs i regi av «Back in the ring» på Villa Hjerterom starter opp allerede tirsdag 10.november. Det blir 6 ganger, siste trening er 15.desember. Pris er kr 1000,- Kun 12 plasser så vær rask!

Påmeldt = betalt. Vipps til Joacim, Back in the ring, mobil: 40747195. Merk betalingen med navnet ditt + FROSK.

Adresse: Tuneveien 100 på Grålum. 6 tirsdager kl 18-19.30. Første tirsdag er 10.november.

Ta med håndkle, drikke og løse ledige klær. Yogamatte kan lånes, men ta gjerne med din egen.

Vi følger gjeldene smittevernsregler: Husk å holde 1 meter avstand, håndhygiene og det viktigste av alt, bli hjemme hvis du brygger på noe eller har symptomer på Covid-19.