Storesand Padleleir 2021

Hold av helga 4-6. juni, og bli med på den 20. padleleiren i klubbens historie!

Fredrikstad og Sarpsborg kajakklubb har gleden av å invitere til Storesand Padleleir 2021 på Hvaler helga 4-6. juni. Dette blir den 20. padleleiren! Vi gleder oss ekstra i år, siden det i fjor ikke var mulig å arrangere leir. Men i mellomtiden har Storesand camping blitt utbedret med nytt friluftshus og nye lekre dusj- og toalettfasiliteter.

På programmet står det som vanlig varierte turer i Hvalers vakre skjærgård. Det blir NPF-kurs og spennende workshops. I tillegg blir det padleprek, sosialt og hygge fra soloppgang til solnedgang. Vi kan love noe for enhver smak!

Mere informasjon og påmelding kommer senere, men hold av helga allerede nå! Vi ser fram til en herlig padlehelg på Storesand med padlevenner fra fjern og nær.