Storesand Padleleir 2023

Drømmer du om summende leirliv, padleprek fra soloppgang til solnedgang og padleturer til kjente og ukjente øyer i Hvalers vakre skjærgård? Hold av helgen 9.- 11. juni 2023

Da blir det ekte Storesand-stemning med mye hygge og padleglede! Stemningsfull kveldspadling fredag og yoga med morgenbad både lørdag og søndag. Selvsagt blir det lange og litt kortere turer til de flotte Hvaler-øyene, balansering på slakk line, noen work-shops og både grunnkurs og teknikkurs!

På kveldene stiller FROSK med griller, og vi gleder oss til hygge i furuskogen og gøy på stranda. Trubadur på lørdagskvelden blir det også!

Påmelding kommer rett over påske, men hold av helga allerede nå! Vi ser fram til en herlig padlehelg på Storesand med padlevenner fra fjern og nær.

Sjekk ut mer informasjon og påmelding til kursen under fanen Storesand Padleleir 2023 på hjemmesiden vår.