Påmelding til Storesand Padleleir 2023 er åpen!

Drømmer du om summende leirliv, padleprek fra soloppgang til solnedgang og padleturer til kjente og ukjente øyer i Hvalers vakre skjærgård? Det får du oppleve på Storesand helgen 9-11.juni! Meld deg på med det samme!

Vi kan love ekte Storesand-stemning med mye hygge og padleglede! Stemningsfull kveldspadling fredag og yoga med morgenbad både lørdag og søndag. Selvsagt blir det lange og litt kortere turer til de flotte Hvaler-øyene, balansering på slakk line, forskjellige workshops og kurs.

På kveldene stiller FROSK med griller, og vi gleder oss til hygge og gøy på fellesområdet og på stranda. Trubadur på lørdagskvelden blir det også!

Benytt lenken under til å melde deg på og betale i Spoortz. Det lønner seg å bruke datamaskin istedenfor mobil til påmelding/betaling. Husk at du må betale for at påmeldingen skal være gyldig.

Prisen for årets leir er

• Enkeltperson kr 700,-
  • Familiepris: 700+300,- for ekstra person i teltet

Prisen dekker både teltplass eller hengekøye, parkering, turer i Hvalers fantastiske skjærgård, hyggelig lørdagskveld med trubadur og morgenyoga.

Det blir spennende workshops, foreløpig er disse på plass:

• Effektive framdriftstak
  • Retningsstabilitet i kajakk
  • Bli trygg i kajakk med lek og moro
  • Mulighet til å teste surfski

Vi gleder oss til at Eian Fritid kommer med fristende padleutstyr og kunnskap. Det blir også NPF kurs Grunnkurs Hav. I tillegg er det mulig å melde seg på både navigasjonskurs og rullekurs på søndagen med Ut i det fri, disse kursene varer 1/2 dag.

Hjemmesiden vår med fanen Storesand Padleleir 2023 blir oppdatert ettersom flere detaljer faller på plass!

Leirkomiteen ønsker nye og gamle padlevenner fra fjern og nær velkommen til en herlig helg med kajakk & kos!