4 uker til Storesand padleleir starter!!

Visste du at du kan ta grunnkurs hav på Storesand? På leiren har vi kurs både for ferske padlere og for litt mer erfarne!

Grunnkurset er både lørdag og søndag, og gir deg opplæring i grunnleggende teknikk og trygg padling.

Drømmer du om å ta et steg videre og lære å rulle? Benytt sjansen til å delta på rullekurs med blant annet Anne Stålegård, tidligere norgesmester i grønlandsrulle.

Gode navigasjons- og kartkunnskaper øker padlegleden, selvtilliten og sikkerheten både for deg selv når du er på tur, og for de du padler sammen med. På søndag kan du være med på navigasjonskurs med kajakkpadler, kartentusiast og kystskipper Per Olav Eliassen i Ut i det fri.

Se menyen over i Storesand Padleleir 2023 for mer info og påmelding!