På tide å kåre Årets padler i Frosk!

Synes du noen har utmerket seg på en spesiell måte gjennom året og fortjener en pris? Vi oppfordrer alle til å se seg omkring og nominere i vei, det er mange gode krefter i sving i klubben!

Hjelp oss å finne en verdig vinner av « Årets padler» til Årsfesten!!

Vi har lang tradisjon på å kåre "årets padler" blant medlemmene i FROSK.

Vi tenker at det er hyggelig å gjøre stats på flere, så kom gjerne med nominasjoner til andre priser enn årets padler også: Det kan være prisen for årets torsdagspadler eller nykomling, vaktmesterprisen, største plask, ivrigste fotograf eller noe helt annet. Alt fra hederlige til mer humoristiske nominasjoner mottas med takk!

Komiteen består av leder Birgitte og fjorårets Årets padler Birgitte(!) Med seg har hun Kyrre Ovesen som er leder i Valgkomiteen.

Det blir lagt stor vekt på begrunnelsen for forslaget, sе fint om dere gjør dere litt flid med teksten. Alle nominasjoner blir lest opp på årsfesten.

Send forslagene dine til klubbmailen: fredrikstadkajakklubb@gmail.com så fort som mulig og innen mandag 6.november.