Vålerenga Ishockey

Raske Menn kjører offensivt.
Skal vi tro lagleder Loy så er det kun offensive krefter igjen i laget, og det skal føre gutta fra Tyssedal til en bedre plassering enn tidligere
22.12|Jarle Øvsthus|846 visninger

Dere er alltid med videre, hva er det som gjør at dere aldri når toppen?

- Føler vi alltid har manglet den siste lille biten i laget, men tror at nyervervelsen i Kim Svenning kan være den avgjørende faktoren.

Hva er målsettingen i år?

- Å komme lengre enn kvartfinalen som i fjor, for ikke å bli 3. seeda til neste år?!

Hva er styrken deres?

- I år kjører vi rent Tyssedalslag, ettersom Alex (Judas) Andrianopoulos forlot oss, og satser på at dette kan gjøre susen.

Men med Alex borte så mistet vi vår eneste forsvarsspiller, så det blir et veldig offensivt lag dere vil se i år.

Hvem frykter dere i gruppespillet?

-Må vel være filminga til Ørjan, pluss at Andy er full i tjuvtriks!

Fc Rutine har vel og sagt at de skal lage et (unnskyld språket) helvete for oss og at det kommer til å bli en fysisk kamp, dere skremmer ikke oss :)

Hvem vinner den 20. utgaven av Romjulscupen?

Satser pengene på Vertshuset gjengen vi for spenningens skyld.

spillere:

MacDavidsen