Vålerenga Ishockey

Team Knopfler skal ta tre på rad.
...men de gikk på en stjernesmell i oppladningen. Andreas Berge har sendt oss et langt e-brev. Du må nå avsette 5 minutter om du skal lese resten.
25.12|Jarle Øvsthus|1496 visninger

2 på rad, toppscorer to år på rad,  overbevisende, men hvordan gikk det på "amatør bedriftsturneringen" i Bergen for tre uker siden? Stemmer det at dere tapte mot Tangerudbakken?

Det stemmer. Det var kjempenivå på Tangerudbakken, så vi vil anbefale kjøpelaget Nøtteknekkerene å finne fram sjekkheftet. Men vi må innse at vi også drar på årene, så snart må vi som Milan 2 dra fram gamle arkivbilder for å få fram godfølelsen :-)

Hva er målsettingen i år?

Spilla fin fotball. De spille ingen rolle om du vinne, så lenge du ikkje vinne med stil. Blir litt kjedelig med 2 straffar, pang pang og legga seg bakpå. Sånn fotball er for italienerar, ikkje Barca-supporterar!

Hva er styrken deres?

En styrke er at vi har funnet fram til det perfekte stressnivået, det har gitt tydelig suksess de siste årene. Stresser en for lite eller for mye er det fort gjort å ryke ut allerede i gruppespillet. Ellers har halve laget har vært på studietur til Barcelona og komme igjen med fotballforståelse og nydesigna drakter. Siste halvdelen er det værre med..

Hvem frykter dere i gruppespillet?

Etter at vi fant ut at Mac skulle jobba, så er det kun Kai Inge Gavle og Erik Viskjer vi frykte.

Sistnevnte har ein lei tendens til å legga seg lett inne og har heller ikkje latt seg lokka av gjentatte

kjøpetilbud fra oss. Gavle trenge vi ikkje si noe meir om anna enn å visa til bildet han sjøl la ut fra

2004. Vi dekke bakerste stolpe, for å si det sånn..

Hvem vinner den 20. utgave av romjulscupen?

Mange lag seg bra ut. Nøtteknekkerane er naturlige utfordrerar med to skjeggete guttar fra Freim! Hardanger futsal er alltid med og gutteklubben er gode med karane fra nylandsflaten. Ellers så er milan 1 ett av laga som har gitt oss mest motstand de siste åra! Vi vil samtidig nevna at vi er imponert av ari og hans orkester. Vi trudde ikkje musikarar kunne spilla fotball, men fikk oss ein støkk mot de for 2 år siden, når vi sleit lenge.

Vi går selvfølgelig for seier, men alt kan skje.

Spillere:
AndreasBerge