Treninger uke 15 & 16 jr/sr + veteran

Treninger uke 15

Mandag: Styrkerommet i Myrahallen.

Det er ikke noe "felles opplegg", uten her får man muligheten å trene etter individuell plan og behov. Det finnes en del maskiner og vektstang, så mulighetene er gode for å trene med litt ytre belastning og bli enda sterkere!

Er man litt usikker på øvelser, kan man bare spørre Oskar så ordner han et kort treningsprogram for deg!

Onsdag: O-intervaller i Estenstadmarka. Ingen poster ute i terrenget.
Det tilbys intill 6 drag med følgende løpelengder: 1,1km - 1,4km - 1,5km - 2,2km - 1,5km - 1,2km.
4 av dragene har start på samme sted, 650m fra Parkeringen, og de to andre har start ute i skogen der draget før hadde mål, og har istedenfor mål ved start... Det er tydelig på kartet, jeg lover!

Oppmøte ved Bekken parkering 18.00.

Løypen er i målestokk 1:10 000 og printes på A4, dersom man ønsker 1:7500 så printer man i A3.

Kartfil for print finnes her.

Livelox her.

Torsdag: Trondheim Sprintcup starter opp, og NTNUI inviterer til første løp!

Info og påmelding finner dere her på Eventor, påmelding helst før onsdag.

Elitegruppa starter løpssesongen i Halden!

Vi kick-starter virkelig sesongen med årets første Norgescup under Halden O-meeting. Sprinten på fredagen er samtidig med et 3000m-test et av uttaksløpene til verdenscup seinere i vår.
Deretter venter mellomdistanse på lørdagen og langdistanse på søndagen - så helgeplanene er klare! =D

Info om løpene finner dere på Eventor samt Halden O-meeting sin nettside, hvor det sikkert kommer info om hvordan man kan følge løperne i tillegg :)

Treninger uke 16

Mandag: Vi møtes ferdig oppvarmet på styrkerommet i Myrahallen 20.15. Man kommer inn gjennom å si fra til vakta i kiosken, så slipper de inn dere.

Onsdag: Kick-off for Byåsen IL orientering våren 2024!!
Trening for hele klubben, og alle møter opp ved Dalgård Skole 18.00 :)
Jr/Sr-gruppa har deretter sprintintervaller på Hallset som trening.

Torsdag: Trondheim Sprintcup løp 2, Wing OK arrangerer. Mer info på Eventor.

Helgen: Vårsleppet på Bjugn. Mer info på Eventor.
Muligheter for felles overnatting kommer det bli. Mer info kommer, så hold øyne åpne!

Har man spørsmål om treningene er det bare å kontakte Hovedtrener Oskar Andrén!
+46 73-083 49 05 | oskarandren@outlook.com

Aktivitetskalender

Vårt siste store arrangement (se bl.a. bilder under fanen løpsinfo)

Støtt våre sponsorer

Følg oss på Sosiale medier

Terminliste, påmelding

Eventor (Norge)

Eventor (Sverige)

Bli bedre ...

Postbeskrivelser: Hva viser postbeskrivelsen?

Prøv orientering på nett her!

Andre (mange) nyttige o-øvelser her.

Leder: Ingeborg Eide, 957 69 980, email byaseno.leder@gmail.com

Leder sportslig: Lene Berg Hanssen, 451 37 862, email byaseno.sportslig@gmail.com

Leder teknisk: Børge Leiren, 970 10 785, email byaseno.teknisk@gmail.com

(se ellers under fanen Info fra styret/Tillitsvalgte)