1. Søndag i advent på Damhaugen

Velkommen til den tradisjonelle førjulskosen. Søndag 3. desember er Damhaugen åpen fra kl 11-16 og serverer vafler, kaker, mandariner, gløgg og annen drikke.

Hei, alle Trollavenner!

Da nærmer det seg 1. søndag i advent og den tradisjonelle førjulskosen på Damhaugen. Søndag 3. desember holder vi åpent fra kl 11-16 og serverer vafler, kaker, mandariner, gløgg og annen drikke. Det er spis-så-mye-du-vil for kr 50,- per pers (store og små). Dette er en veldig hyggelig tradisjon i Trolla, anbefaler spesielt nye sambygdinger å ta turen. For å få til dette, trenger vi som vanlig hjelp fra kakebakere! Vi trenger helst 5-7 kaker, gjerne av typen skuffkake, eplekake, sjokoladekake osv. Håper det er noen som kan bidra med det.

Velkommen !

Mvh