Trolla IL

Idrettshuset

Idrettshuset, eller "brakka", ligger i Gogstadbakken på Trolla, og er vårt klubb- og forsamlingshus.

For leie av idrettshuset, se her for info.

På idrettshuset har vi storstue/forsamlingslokale, og et rikt utstyrt kjøkken. Det er plass og utstyr for å kunne servere minst 100 personer.

Idrettshuset har internett/WiFi slik at lokalet kan brukes for arrangement som kurs og lignende som krever tilgang til nettverk.

I underetg. har vi kjellerstue (kan leies) for møter og mindre arrangement, musikkrom for band og korps, samt et innholdsrikt treningsrom som kan brukes med eget medlemskap.

Kjellerstua. Denne kan leies.

TROLLA IDRETTSLAG