Treningsrommet på idrettshuset

Er mer trening et av dine nyttårsforsetter? Eller er du lei av å stå i kø ved apparatene på 3T? I kjelleren på idrettshuset (brakka) finner du et treningsrom med alt du trenger for ei god styrkeøkt.

I kjelleren på idrettshuset (brakka) finner du et treningsrom med alt du trenger for ei god styrkeøkt. Du kan også få gjennomført kondisjonstrening på romaskin, eclipsemaskin eller som gåintervaller på tredemølle.

Det koster deg 1200,- i året for et medlemskap + 250,- i depositum for nøkkelbrikke. Er dere flere i samme familie som ønsker å trene, betaler dere 600,- per år per ekstra medlem.

Ta kontakt med Ingrid Ødegård på 45902632 dersom du ønsker å ta en titt, eller gå inn og les mer om treningsrommet på nettsiden vår.