SundayLeague.tv

Utleie/kjøp av baner

Bane i bruk til miniturneringer på Sletta under Norway-cup 2012Ballbingene våre er oppblåsbare og har blitt godt mottatt både hos barn, unge og voksne fotballspillere. Ønsker dere å leie eller kjøpe ballbinger, så ta kontakt med post(a)kxp.no (mobil  93 41 75 25) for nærmere dialog. Se videosnutt til høyre for mottakelsen hos unge fotballspillere hos klubb i Oslo med langtidsleieavtale!

Eksempler på utleieformål:

• Fotballskoler / akademi / FFO
  • Fotballturneringer innendørs/utendørs
  • Bedriftsarrangement (eks. TV2s 20- års jubileum, Barnas dag i Fredrikstad, G-sport salgsgate Oslo, Rema1000-arrangement)
  • Barnebursdager
  • Bedriftsprofilering (eks Norway Cup ved GOAL-stand)
  • Klubbarrangement (eks fotballens dag hos Oslo-klubb)

Fakta om ballbingene

• Banene er 15*18 meter med ca 1,5 m høye kanter. Banene er spesialdesignet av GYSLA for spillerutvikling med høye vegger, store mål for å skape press på ballfører mm.
  • Høyden på vegger er ca 1,5 m høye og målene er ca 1 m høye og ganske brede. Begge deler helt bevisst for minst mulig dødtid og behov for å presse ballfører høyt for å unngå langskudd. Dvs skal ikke værre mulig å stille seg i mål her for å unngå baklengs! Høye vegger hjelper også på å skape en foreldre/trenerfri sone for å simulere gammeldags løkkefotball!
  • Vekt pr bane er 148 kg og ca 0,75 m3 i volum. Tilhørende pumpe pr bane er 17 kg og måler ca 50 cm i høyde/bredde.
  • Antall plastvindu på banen for sponsor/bedrifts-profilering er 18 vinduer pr bane. Festeanordningen er borrelås i ytterkant av alle vinduene, og festet på banene er «hunnkjønn».

I følgende byer har vi 7 baner tilgjengelig for utleie:

• Fredrikstad
  • Oslo
  • Bærum
  • Sandefjord
  • Kristiansand
  • Egersund
  • Stavanger
  • Haugesund
  • Avaldsnes
  • Bergen
  • Kristiansund
  • Trondheim
  • Harstad
  • Bodø

Avtalevilkår/priser - korttidsleie:

• Utleieformål skal godkjennes av prosjektleder hos oss og kan ikke benyttes til konkurrerende virksomhet eller de søndager banene er i bruk via Sundayleague
  • Leier besørger transport t/r fra lagringsstedet både praktisk og kostnadsmessig
  • Leier er ansvarlig for at banen overleveres i samme stand som da den ble levert ut
  • Leier plikter å overlevere bilder og evt videosnutt fra sitt arrangement til oss i etterkant som referansemateriell
  • Leier låner banen til kr 2000 eks mva pr bane pr dag. Kortere/lengre avtaler kan gi andre priser etter nærmere avtale, og vi har egne priser for idrettsklubber som er kunder av KX Products AS via www.123klubb.no.

Avtalevilkår/priser - langtidsleie:

• Leier betaler fast månedspris de månedene banen/banene planlegges brukt, og vil motta 50% av inntekter ved fremleie til naboklubber og bedrifter.
  • Leier besørger egnet lagringssted
  • Maks antall bruksdager pr måned for leier er 10 dager, og øvrige dager skal banene være tilgjengelig for fremleie
  • Markedsføring for fremleie gjøres både av utleier og leier, mens administrasjon besørges av utleier.
  • Ta kontakt for detaljert kontrakt

Avtalevilkår kjøp av ballbinger:

• Baner kan i noen lokasjoner kjøpes etter avtale.Kjøpspris på banen varierer av om den er brukt eller helt ny mellom kr 20.000 og 28.000 kroner eks mva.